close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך סוף שבוע בצפון יכול להשפיע על שלום הבית שלכם?

מערכת שורשכח חשוון, תשפא15/11/2020

לאחר סוף שבוע מלא בזוגיות, תהיו טעונים באנרגיות טובות, שתוכלו להפיץ לעולם בדמות מצוות וחסדים.

תגיות:
צילום: depositphotos
כולנו מכירים את זה, איך בכל השגרה עמוסה הזוגיות נדחקת לשוליים. יש לנו הרבה דברים על הראש במהלך היומיום – מהעבודה, הטיפול בילדים, ביצוע מטלות הבית, שמירה על אורח חיים בריא, וקצת זמן לתחביבים. אז מה החשיבות של יציאה לסוף שבוע בצפון?

זוגיות טובה שתחזיק את הבית
אומרים שבליבו של כל בית טוב בישראל עומדת זוגיות חזקה ועמוקה, שמלאה בהכלה, אהבה, ופרגון הדדי. זוגיות היא דבר שיש לתחזק אותו לאורך השנים, במיוחד כשמדובר בקשר אחרי הרבה זמן. אחד הדברים שיכולים להשפיע על שלום הבית והזוגיות, הוא בילוי זמן
איכות משותף.

זמן איכות זוגי
מתי בפעם האחרונה הקדשתם זמן איכות זוגי ללא הפרעות, ללא טלפונים, ובתשומת לב מלאה לבן או בת הזוג? בשגרה היומיומית אנחנו לא תמיד מקדישים זמן איכות לבן או בת הזוג, והדבר יכול לבוא לידי ביטוי במתח וריחוק. צימרים לזוגות בצפון היא הזדמנות מצוינת לקחת פסק זמן מהשגרה העמוסה, ולבלות זמן זוגי. זה גם הזמן לבלות, לטייל, לאכול, ולהנות מהדברים הקטנים בחיים.

הזדמנות לחזק את הקשר
זה הזמן לנהל שיחה עמוקה וקרובה, לשתף במחשבות, במה שעובר עליכם במהלך היומיום, לפרגן, ולעשות דברים שאתם אוהבים. תוכלו לשלב את הנסיעה לצפון עם טיול רגלי, נקודת תצפית, מסעדה כשרה, או בישול זוגי של ארוחת ערב מפנקת.
מה אפשר לעשות כשנוסעים לסוף שבוע רומנטי בצפון?
• בישול ארוחה – בררו מראש אם יש בצימר יש מטבח כשר, ותדאגו להביא מצרכים שאתם אוהבים לארוחה המושלמת. אם תרצו תוכלו לדאוג לבקבוק יין. צימרים לזוגות בצפון משאירים בקבוק יין עם פותחן לצידו כדי להשלים את החוויה הזוגית.
• טיול שקיעה או זריחה – תכננו טיול במסלול הליכה או תצפית בקרבת הצימרים. זה הזמן לצאת לחיק הטבע, ואפילו להקדיש זמן לתפילה אישית. הטבע משמח את הלב ויוצר חיבור עם הקדוש ברוך הוא, כאשר אנחנו נהנים מפלא הבריאה, ואומרים תודה על מה שיש, ועל מה שאין. הטיול הרומנטי יכול לקרב ולהעמיק את הקשר הזוגי. זו בחירה שלכם אם לעשות טיול הליכה ארוכה, טיפוס על הר, שוטטות ביישוב, או אפילו נסיעה לתצפית.
• פיקניק רומנטי ליד המעיין – אזור הצפון תוכלו להתארגן על סלסלת פיקניק, ולנסוע לאחד ממקורות המים של הצפון. יש המון מעיינות סודיים שרק המקומיים מכירים, עם מקום נוח לשבת בצל. תוכלו לרחוץ בשלווה ובפרטיות, ולהנות מפיקניק רומנטי. בימי הקיץ החמים צימרים לזוגות בצפון הם הזדמנות לטיול בחיק הטבע.
• ביקור במרכז מבקרים – כשסוגרים צימרים לזוגות בצפון, אחד הדברים שמוסיפים תוכן לסוף השבוע הוא ביקור במרכז מבקרים. ברחבי הצפון פרושים הרבה מרכזי מבקרים, החל ממפעל שוקולד, מפעל תפוחים, מפעל יין, מפעל מרציפן, והרשימה עוד ארוכה. לפני שאתם נוסעים לסוף השבוע, בררו באינטרנט על מרכזי מבקרים שקרובים לאיזור של הצימרים, על מנת להזמין מקום במידת הצורך ולתכנן את הזמן בהתאם. כך יהיה לכם מה לספר לילדים כשתחזרו.
• במהלך השהות בצימר ניתן להזמין טיפולים, כל אחד לפי הצורך שלו, על מנת למצוא שלווה לגוף ולנפש.

לסיכום
כבר אחרי שתחזרו מסוף השבוע הזוגי בצימרים בצפון, תבחינו בשינוי בהתנהגות. לאחר סוף שבוע מלא באהבה, תהיו טעונים באנרגיות טובות, שתוכלו להפיץ לעולם בדמות מצוות וחסדים. הקפידו לעשות זאת אחת לכמה זמן בדרך קבע, ותשיירנו מראש את לוח הזמנים כדי להבטיח שהדבר לא ייפול בין הכיסאות.
הוסף תגובה
צילום: depositphotos
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה